Malbas - Eos igen :)

Jaha , då var man vinnare en gång :)
Slutresultatet blev 72 - 39 och fifan va skönt det kändes efteråt, eller hur.
Mhm ... utklassade
Är hos pappa igen , konstigt nästan varje gång jag skriver är jag hos pappa.
Vi åt Tacos och myser lite, fan vad det lät konstigt som om han är värsta pervot eller något.
Nej men ni vet bara myser , ,
Idag kom Ylva och Felle hem till mig och klagade på alla mina husdjur, myrorna.
Inte för att jag också hatar dem klagar på dem 110% av dagen. Usch så äckliga dem är.
Felle la väl mest in kontakter på min nya mobil och jag och Ylvis kollade massa målningar jag gjort XD
Sen läste vi lite snusk i Linas kvällsbok , Hum hum :)
Ciao ciao Agnes Stenqvist <3 (:

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-04-17 @ 19:55:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0