Sommar

Ho Ho Ho.
Nu är det sommarlov och jag far iväg till Medelhavets Grekland. Först Naxos med mamma och Runnströms sen Kreta (jag vet, det känns lite turistigt) med pappsen.
Klara Genell får sin boxervalp Viggo och jag fortsätter tjata på min mamma om en egen liten valp ( dock inte en boxer, skulle kännas lite härmigt).
Igår var jag i Malmö och handlade; 1 klarblå tröja med fjärilsärm från H&M 149:50 kr , 1 vit halvlång t-shirt med ett truck av en apa från Zara 149:50 kr, 2 t-shirtar från Monki; 1 vit med ljusrosa och ljusgult tryck och 1 med texten "I love soybeans" med tryck av olika matprodukter alla med innehåll av soybeans både t-shirtarna för 100 kr.
Gud vad jag är nöjd :)
Idag har jag varit på källby med mamma och Clara. Det var kul, jag och Clara bråkade i bassängen, sparkade och rev varandra, om man inte vetat att vi var syskon skulle man tagit det för ett dränkningsförsök.
Vi låg bredvid 3 killar och en av dem (han med brunt hår) kollade på mig hela tiden :S Synd att han var ful bara :P
Imorgon ska jag upp tidigt, då ska jag med mammsen och Clara till Lomma beach och sola inför Grekland, Kreta :D .
Så nu måste jag nanna ska upp tidigt imorgon!
Pussa en banan Guacamoli kram (L)


P.s Jag har kommit på en bön som gör att alla mina önsknigar slår in;
Gud som haver BYXOR kär,
Se hur mina BYXOR är,
vart jag mig i mina BYXOR vänder,
Är det alltid något tråkigt som händer,
BYXOR kommer och BYXOR går,
Lycklig den som BYXORNA får.

Glad Midhöst


Kommentarer
Postat av: Danielle

Hejhej, nu är de frågestund i min blogg och jag vore tacksam för en liten fråga :)

2009-06-07 @ 22:47:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0