29 mars Nova

Halloj.
Idag har man varit på Nova med schwestern. Köpte en mörkgrön skinnjacka på Bik bok :D
Ska snart cykla till pappa och äta hembakta kanelbullar YUMMIE (: 
Pappa upptäckte en fläck på hans nya stolar (vita dynor)  i morse typ svart med någon vätska runt (:S) och såklart fick jag skulden :@ Vem annars, Blähä bara för att Clara tog en fem minuters dusch i en kvart, så var jag den enda han kunde skälla på.
Hon sticker iaf på fest idag så jag får chipsen och dippen för mig själv, MOHAHA

Mhm... just nu är jag väldigt irriterad på mamma. Hon skickar massa MMS till mig även om hon vet att jag inte kan ta emot det GRRR :/
Jaja, bara för att hon ligger på någon strand och brunar ner sig medans jag själv bleknar mer och mer för varje dag här nere i Sverige, AHRG Sol kan det iaf vara pls :) ...
Nänä, Gud skiter i mig som vanligt.
Jävla regn :(

Stenqvist ... </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0