The Power of Love

Just nu är jag så himla trött, jag orkar inte finns bara. O.o
Nu låter jag som alla andra eller hur, jaf vill döö... och blablabla.
Nej men så är det inte, eller lite kanske men det blir så uttjatat i längden. Kanske skulle ta Klaras idé, Ta självmord och sen sätt mig på ett moln och se om någon gråter när an ligger där stendöd i någon träkista.
Hm... kanske inte.
Mina föräldrar har precis skilt sig. Inte så jätte trevligt, mobilen jag skulle köpa igår var helt slutsåld och jag bara MÅSTE ha den.
Med två hem, tio minuters avstånd och utan en slutsåld mobiltelefon, sitter jag här och bloggar, när jag egentligen borde göra mitt och Klaras SO-arbete.
Mhm, inte så bra.
Shape up Agnes
Stenqvist  


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ta dig i kragen lilla Agnes! Inga självmordtankar!!

2008-03-26 @ 19:32:10
Postat av: klara!

ÄLSKLING sluta , prata med mig istället jag gör allt för dig!

2008-03-26 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0